Ja tenim guanyadors del XXIIIè Concurs de Fotografia de la Vall de Camprodon. Memorial Pere Ignasi Isern.
El dissabte 29 de novembre, a la sala d’Actes de l’Ajuntament de Vilallonga de Ter, es va fer el lliurament de premis del “Concurs de Fotografia de la Vall de Camprodon. Memorial Pere Ignasi Isern”.
El Concurs de Fotografia de la Vall de Camprodon tanca així la seva vint-i-tresena edició amb una participació de gairebé 200 obres presentades.
L’acte va ser presentat per l’I·lm Sr. Pere Sau, alcalde de Vilallonga de Ter, qui va donar pas a Josep Mª Blanch, fotògraf amateur i guanyador del XVIIIè Concurs de Fotografia de la Vall de Camprodon, qui va donar una xerrada sobre fotografia i la Vall.
Després es va donar pas al Sr. Joan Faig president de la Mancomunitat de la Vall de Camprodon qui va donar els agraïments al jurat, a tots els col·laboradors, als participants, als guanyadors i als assistents de l’acte.
A continuació Raül Carmona, fotògraf professional i membre del jurat, va realitzar un breu parlament en nom del jurat, destacant la qualitat de les obres presentades, i es va procedir al lliurament de premis de les tres categories, a càrrec del President de la Mancomunitat i dels Alcaldes de Vilallonga de Ter, Molló i Camprodon.
Els guanyadors han estat:
Categoria Muntanya:
1r. Premi Josep Maria Tostado amb “Graellsia en clau alta”
2n Premi David Castellano Sánchez amb “El Rei del Pirineu”
3r. Premi Arnau Soler Costa amb “Llamp l’habitant secret del bosc”

1r. Premi categoria Muntanya. “Graellsia en clau alta” de Josep Maria Tostado
Categoria Vall de Camprodon:
1r. Premi Oriol Orta amb “Esperit”
2n. Premi Aleix Ventayol amb “El despertar a la muntanya”
3r. Premi Arnau Soler Costa amb “ Marcant territori”

1r. Premi Categoria Vall de Camprodon ” Esperit” d’ Oriol Orta.
Categoria Jove:
1r. Premi Rubén Carbajo amb “Ben a prop”
2n Premi Laia Isern Jou amb “Grafits a la Creu de Tregurà”
3r. Premi Júlia Bonamaisó amb “Arc de Sant Martí a la Vall”
4art. Premi Sofia Andoni amb “El quadre de l’arbre”
5è Premi Estel Argemí amb “La llum al final del túnel”

1r. Premi Categoria Joves “Ben a prop” Rubén Carbajo